Vaak gezocht

  • Werkkleding
  • Beschermende kleding
  • Hygiënekleding
  • Servicekleding
  • Mewa Poetsdoeken
Naar het overzicht

Mewa klantenportaal beschikbaar in heel Europa

6 februari 2024
Innovatie
De kosten voor het verwerven van bedrijfstextiel bewaken: textielservice zorgt voor kostentransparantie

In opdracht van klanten zorgt Mewa voor het aanschaffen, en het verzorgen van bedrijfstextiel, inclusief ophaal- en bezorgdiensten. Door deze taken over te nemen vermindert Mewa de werkdruk bij bedrijven en ondernemingen die zo van tijdrovend, organisatorisch werk ontlast worden. Met zijn digitale serviceaanbod minimaliseert Mewa ook de administratieve werklast voor klanten – vanaf nu in heel Europa.

Alle kosten in een oogopslag

Hoe meer medewerkers een bedrijf heeft, hoe uitgebreider de bestelling wordt, en hoe meer tijd het kost om ervoor te zorgen dat iedereen de juiste werk- en beroepskleding draagt of het aantal poetsdoeken voorradig heeft. Wat als je dit 24/7 zou kunnen beheren met slechts een paar klikken op je pc of smartphone. "Dankzij het 'MyMewa'-klantenportaal kunnen ordergegevens op elk moment bekeken, gecontroleerd en gewijzigd worden" legt Gerton Ruitenbeek, Directeur Mewa Textiel Service B.V. uit. "Hierdoor kun je op elk moment je voorraad aanpassen aan de actuele personeelsbehoefte en is er nooit werkkleding te veel maar ook nooit te weinig." Hetzelfde geldt ook voor de levering van poetsdoeken: klanten kunnen hun bestelling onmiddellijk verhogen of verlagen. Met enkele klikken kun je je actuele verbruik aanpassen naar behoefte. Bij de volgende levering wordt daar meteen rekening mee gehouden.

Met het duidelijke en gebruiksvriendelijke serviceplatform kunnen overdrachtsfouten worden vermeden - bijvoorbeeld als de klant een wijziging in de personeelsbezetting, een noodzakelijke reparatie of een andere behoefte aan doeken en matten wil melden. Het resultaat: de klant bespaart tijd en doet geen onnodige uitgaven meer.

Het serviceportaal kreeg begin dit jaar extra functies en is beschikbaar op nagenoeg alle Europese locaties van Mewa. Met het klantenportaal kunnen de maandelijkse kosten van afzonderlijke producten, openstaande en betaalde facturen en contracthoeveelheden op elk gewenst moment worden geconsulteerd en kan de bestelfrequentie snel en dus kostenefficiënt worden gewijzigd. Voor elke medewerker wordt de textieluitrusting op naam geregistreerd, waardoor het heel eenvoudig is om de grootte en leveringshoeveelheid aan te passen aan het aantal medewerkers. Als een individueel kledingstuk hersteld moet worden, kan men gebruik maken van de online tool waarbij men in enkele stappen kan aangeven welke delen beschadigd zijn. De tool is eenvoudig te gebruiken en vermindert administratief werk voor de klant.


Gerton Ruitenbeek

Directeur Mewa Textiel Service B.V

"Dankzij het 'MyMewa'-klantenportaal kunnen ordergegevens op elk moment bekeken, gecontroleerd en gewijzigd worden. Hierdoor kun je op elk moment je voorraad aanpassen aan de actuele personeelsbehoefte en is er nooit werkkleding te veel maar ook nooit te weinig."


Beeld- en filmmateriaal


Contacten met de pers


VPR Consult bvba

Heidi Smitt Telefoon: +32 3 7779717 heidi.smitt@vprconsult.be

C. Van Kerckhovenstraat 110 2880 Bornem


Naar het overzicht