De nieuwe MEWA-merkencatalogus

In de nieuwe MEWA-merkencatalogus vindt u meer dan 10 000 artikelen voor werkveiligheid, verdeeld over zo'n 300 pagina's. We selecteerden topmerken en nieuwe producten die kwaliteit en gebruiksgemak garanderen, voor een optimale bescherming.

Hulp bij de zoektocht naar de perfecte schoen
Ons eigen merk KORSAR biedt een gamma van nieuwe kleding, schoenen en handschoenen. Ook producent Elten breidde het aanbod uit en biedt kwalitatieve veiligheidsschoenen voor een optimale voetbescherming, afgestemd op de verschillende sectoren. MEWA zorgt voor individueel schoenadvies in drie stappen: een analyse van uw behoeften, de schoenkeuze en een passessie met een medewerker. Zo vindt u zonder twijfel de juiste schoen.

MEWA zorgt ook voor de personalisering van werkkledij. Er zijn verschillende methodes en materialen beschikbaar voor het plaatsen van een logo en een naam. Onze eigen druk- en borduurservice weet wat belangrijk is en geeft advies inzake uniforme bedrijfskleding.

Alle producten en diensten zijn nu ook te vinden op de nieuwe, duidelijk ingedeelde webshop, via buy4work.mewa.shop/nl. In slechts een paar klikken kunt u onze topmerken ontdekken en bestellen.