MEWA promoot systeem voor poetsdoeken op Metavak 2015

Van 27 tot en met 29 oktober is MEWA Textiel-Service B.V. (Amersfoort) exposant op METAVAK 2015 en promoot er haar systeem voor poetsdoeken. Bezoekers van de beurs kunnen er kennis maken met MEWATEX®, MEWATEX® Plus, MEWATEX® Ultra en MEWA PROTEX®. De poetsdoeken zijn de kernactiviteit van de textieldienstverlener: professioneel textielmanagement.

Poetsdoeken op maat van de sector

‘Ijzersterk in de metaalbranche’: de slogan van de vakbeurs zou ook die van MEWA kunnen zijn. De metaalindustrie - en bij uitbreiding de hele maakindustrie - is immers één van de sectoren waar de poetsdoeken van MEWA hun nut al meermaals hebben bewezen. De herbruikbare poetsdoeken, die worden aangeboden in een duurzaam full-servicesysteem van ophalen, wassen, controleren op kwaliteit en weer aanleveren, verwijderen zelfs het meest hardnekkige vuil (oliën, smeermiddelen, metaalspanen, …). Ze zijn een milieuvriendelijke oplossing in segmenten als:

• verspanende en niet-verspanende bewerkingsmachines,
  • machinegereedschappen,
  • apparatuur voor verbindingstechniek,
  • pneumatiek
  • industriële automatisering,
  • meet- en regeltechniek.

Welkom!

Wilt u graag weten wat MEWA Textil-Management voor uw onderneming kan betekenen? Bezoek onze stand op de 11ste editie van METAVAK. Afspraak op 27, 28 en 29 oktober 2015 in de Evenementenhal van Gorinchem voor een eigenhandige test van onze poetsdoeken.

Alles over professioneel textielmanagement bij MEWA

Uw contactpersoon