MEWA: dat is ook textielmanagement voor olie-opvangmatten

De herbruikbare poetsdoeken van MEWA zijn allang niet meer weg te denken uit de garage van de vakman. Maar wist u dat ook de Multitex olie-opvangmatten van de textieldienstverlener zorgen voor een schone autowerkplaats?

Met MEWATEX bij de hand houdt de garagehouder het netjes. De handige poetsdoek van robuust katoen absorbeert met gemak oliën, smeervetten en oplosmiddelen. Of nu bij een reparatie of bij het jaarlijks onderhoud, schone onderdelen maken tiptop werk.
De garagehouder die ook de vloer van zijn werkplek zo schoon mogelijk wil houden, laat het daar niet bij. Hij doet voor zijn olie-opvangmatten eveneens een beroep op MEWA.

Handdoekformaat

Multitex, zo heten de olie-opvangmatten van MEWA. Ze dienen als onderlegger voor het opvangen van lekkende olie, van gemorste koelvloeistof en voor het neerzetten van auto-onderdelen vol smeer. Tot drie liter vloeistof nemen de handdoekgrote olie-opvangmatten op. En het is juist dankzij hun compacte formaat, dat ze uitermate geschikt zijn voor moeilijk bereikbare plaatsen. Motor- en cardanolie, koelvloeistof en smeermiddel, loog, … elke type vloeistof - in meer of mindere mate viskeus - wordt van het buitenweefsel onmiddellijk naar de kern van de olie-opvangmat getransporteerd. Het buitenoppervlak blijft relatief droog, terwijl het speciale vlies binnenin, de vloeistof gelijkmatig verdeelt en langdurig vasthoudt.

Kringloopsysteem

MEWA zou MEWA niet zijn, als niet ook haar olie-opvangmatten werden aangeboden in full-service. Textielmanagement voor Multitex, dat is:

• de vuile exemplaren ophalen,
  • veilig transporteren naar een MEWA-bedrijf om te wassen,
  • milieuvriendelijk en professioneel wassen,
  • op het afgesproken tijdstip opnieuw bij de gebruiker aanleveren.

Multitex olie-opvangmatten zijn sterk. Zelfs na meermaals wassen behouden ze hun absorptiekracht. Schoon en duurzaam, dat overtuigt toch elke garagist?

Meet weten over de Multitex olie-opvangmatten? Klik hier.

Uw contactpersoon