Putztuchsystem

Aanvang herfst

De herfst breekt aan: bereid je nu alvast voor op 2020

Aanvang herfst

MEWA biedt u het concept van Textielsharing aan. U huurt kwaliteitsvolle beroepskledij in een full service module. MEWA ontlast met dit concept bedrijven van diverse taken en speelt terzelfdertijd in op een nieuwe trend. Vandaag “gebruiken” we in plaats van te “bezitten”. We “delen”, of zeg maar “sharen” in plaats van te “kopen” en dit vooral omdat we bezorgd zijn om het klimaat, zuiniger willen omspringen met grondstoffen, en “delen” bovendien ook nog eens de groepsgeest ten goede komt.

Ook het schoonmaakdoekensysteem van MEWA laat zien hoe dit principe werkt.

Nette absorberende schoonmaakdoeken dienen altijd beschikbaar te zijn in de werkplaats of in de fabriek zodat werknemers hun gereedschap en machines altijd netjes kunnen houden. Als het reinigingsdoek niet langer absorbeert, kan men het deponeren in de SaCon veiligheidscontainer. MEWA haalt de gebruikte poetsdoeken op, wast ze op milieuvriendelijke wijze en levert ze vervolgens weer schoon aan. De uniforme, hoogwaardige doeken, de moderne SaCon en het milieuvriendelijke, trendy systeem motiveren niet alleen de medewerkers, maar maken ook een positieve indruk op de klanten.  En vele andere concurrentievoordelen liggen voor de hand: nauwkeurige budgettering, tijdsbesparing, verbeterde prestaties en kwaliteitswinst.

Heeft u evenwel interesse in “sharen” in plaats van “kopen”? Mewa biedt in het sharing concept ook beroeps-en veiligheidskledij aan. Daarnaast zijn er ook olieopvangmatten, vloermatten en onderdelenreinigers in het full serviceconcept verkrijgbaar.

Van reinigingsdoeken tot de onderdelenreinigers - alle MEWA-systemen laten zich snel en moeiteloos integreren in het bedrijf. MEWA kan jou alvast een goede startpositie verzekeren in 2020.