Gebruik van Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Bij optimaal gebruik van deze website stemt u toe met de inzet hiervan. Verdere details vindt u hier.

GG_187504447.jpg

MEWA-kwaliteitsmanagement

Voor onze klanten willen we de beste zijn

Een samenhangend systeem voor uitgebreide veiligheid en kwaliteit – MEWA kwaliteitsmanagement

Kwaliteit is voor ons meer dan een vereiste voor succes en concurrentievermogen.. Ze is de maatstaf waaraan we al onze prestaties afmeten, want voor onze klanten willen we de beste zijn.

Daarom laten we kwaliteit niet alleen over aan het toeval, maar implementeren we die consequent. Dag in, dag uit. In alle sectoren: van productontwikkeling tot klantenservice.

De kwaliteit wordt gewaarborgd door ons uitgebreide Total-Quality-Management-System. Daarvoor is MEWA sinds 1992 conform ISO 9001 gecertificeerd. Uw voordeel: u ontvangt constante, hoge kwaliteitsnormen - in alle MEWA-vestigingen in heel Europa.

Klantgerichtheid

De basis van ons kwaliteitsconcept is de nabijheid van onze klanten en de consistente oriëntatie op de markt. Dit betekent: intensieve klantenservice, regelmatige klantenquêtes, marktonderzoeken, gekwalificeerde leveranciers en nauwe samenwerking met experts uit verschillende gebieden. Zo kunnen we snel en flexibel reageren op de huidige behoeften en trends - of ze ook een stap voor zijn.

Auditing

Kwaliteitsmanagement moet consequent, systematisch en volgens duidelijk omschreven criteria worden uitgevoerd. Daarom laten we ons door erkende instellingen voor de naleving van nationale en internationale richtlijnen en standaarden controleren.

In regelmatig uitgevoerde audits worden onze prestaties onder de loep genomen. Fouten kunnen worden vermeden of bijtijds worden gedetecteerd en verbeteringen kunnen naar de wens van onze klanten gerichter worden gepland en uitgevoerd. Het resultaat: Alle MEWA-bedrijven hebben het ISO 9001-certificaat.

 

Ons Total-Quality-Management-systeem

  • De afstemming van alle ondernemingsgebieden op onze klanten en markten.
  • De regelmatige analyse van de marktsituatie en een overeenkomstige voortdurende optimale aanpassing van onze servicesystemen en ons productaanbod.
  • De hoge kwalificatie en motivatie van de medewerkers op alle niveaus en hun betrekking bij besluitvormingen.
  • De gerichte voortdurende verbetering van alle bedrijfsprocessen en de lopende controleerbaarheid van de processen.
  • Certificering conform ISO 9001 en ISO 14001 (gedetailleerde informatie over onze vestigingen vindt u in de onderstaande certificaten).
  • De gezamenlijke samenwerking met toeleveranciers volgens duidelijke kwaliteitscriteria.
  • De richtingswijzende vormgeving van de milieutechnologie van onze branche.
  • De versterkte vertrouwensvorming in het openbaar onder inachtneming van de algehele maatschappelijke ontwikkelingen.

Certificaat 9001 certificaat 14001 + Cor 1