Kies voor comfortabel full-service textielbeheer

Full-service troef
Werkkleding huren in plaats van kopen, het is een trend die steeds meer ingang vindt. MEWA trekt al vanaf het prille begin de kaart van Textielsharing en biedt een full-servicesysteem aan voor het ophalen, wassen, indien nodig herstellen of vervangen, en stipt terugbrengen van alle bedrijfstextiel. Ondernemers en logistiek verantwoordelijken hoeven zich dus geen zorgen meer te maken over de tijdrovende organisatie die een goed beheer van beroeps- en veiligheidskleding, reinigingsdoeken en alle andere textiel vereist. Bovendien besparen ze ook op de kosten voor aankoop, opslag en administratie en hoeven ze het hoofd niet meer te breken over de wettelijke milieu- en afvalrichtlijnen voor gevaarlijke goederen.

Comfortabele werkkleding
Beroeps- en veiligheidskleding moet comfortabel zijn, voldoende bewegingsvrijheid bieden en een moderne look hebben, ongeacht de sector waarin men actief is. Een kolfje naar de hand van MEWA want kwaliteit vormt de rode draad bij de ontwikkeling van al hun producten. Bedrijven die hun medewerkers in een comfortabele outfit de werkvloer willen opsturen, zijn bij MEWA aan het juiste adres. En dankzij de geoliede organisatie van het full-servicesysteem loopt iedereen er altijd netjes bij.

Duurzame poetsdoeken
Het meest duurzame product van MEWA is de poetsdoek. Deze geweven bestseller absorbeert olie, vet of koelsmeermiddel en kan tot wel 50 maal hergebruikt worden. Vandaag worden MEWA’s poetsdoeken door zo’n 2,7 miljoen mensen gebruikt. Zij houden er dagelijks hun machines perfect mee schoon, én dat met zo weinig mogelijk hulpmiddelen. MEWA’s poetsdoek is dan ook tot in het kleinste detail milieuvriendelijk, zowel op het vlak van materiaal en productieproces als op dat van full-servicesysteem. Kortom, MEWA speelt hier al zijn groene troeven uit!

Compleet assortiment
Om het plaatje helemaal compleet te maken biedt MEWA naast bedrijfstextiel en poetsdoeken ook onderdelenreinigers, schoonloop- en olieopvangmatten, autobeschermhoezen en producten voor sanitaire hygiëne aan in het full-serviceconcept. MEWA zorgt echt voor alles en zo kunt u zich ontspannen op uw eigen business toeleggen!