De nieuwe merkencatalogus voor werkveiligheid van MEWA is er

De nieuwe MEWA merkencatalogus voor werkveiligheid 2018/2019 is verkrijgbaar vanaf 1 september. In de catalogus vinden professionals en inkopers alles wat nodig is voor werkveiligheid in bedrijf en werkplaats – van veiligheidsuitrusting over functionele kleding tot huidbeschermingsproducten. Het ruime assortiment met meer dan 1300 artikelen is overzichtelijk gerangschikt voor een snelle oriëntering in de vijf categorieën: “Veiligheidsschoenen”, “Werkhandschoenen”, “Kleding”, “Huidbescherming en hygiëne” en “Adem-, oog-, gehoor- en hoofdbescherming”. In de catalogus werden ook nieuwe topproducten van gerenommeerde producenten zoals PUMA, ELTEN, BASE en Dickies Workwear opgenomen. Bijzonder comfort feature in het gamma veiligheidsschoenen is de innovatieve WellMaxx dempingstechnologie van ELTEN: dankzij de revolutionaire zoolkern ervaren dragers een volledig nieuw loopgevoel.

Makkelijk kiezen en bestellen

Het assortiment focust op branches waar bescherming en veiligheid gegarandeerd moet zijn, zoals in garages, bouw en handwerk, de metaalverwerkende industrie, de machine- en installatiebouw. Veiligheidsschoenen zijn gegroepeerd volgens merk, veiligheidsklasse en prijs, wat het zoeken naar het gewenste artikel makkelijker maakt. Wie bepaalde producten wil voorzien van een logo, kan dit via de druk- en naaiservice meteen mee bestellen. Voor persoonlijk advies staan de experts van MEWA telefonisch tot uw dienst via de gratis hotline.

Levering in heel Europa

In lijn met het motto “alles uit één hand” is de ruime keuze aan producten voor werkveiligheid een aanvulling op het serviceaanbod van MEWA voor huurkleding en bedrijfstextiel. De catalogus kan besteld worden via de website van MEWA (www.mewa-service.nl). Deze artikels zijn in Europa binnen 72 uur leverbaar. Klanten vinden de producten ook online op www.werkveiligheid.mewa-service.nl