MEWA Trendline combineert comfort en functionaliteit

Na MEWA Dynamic, werkkleding voor meer bewegingsvrijheid, stellen we vandaag MEWA Trendline voor. Een robuuste tweekleurige collectie die uitmunt door zijn sportieve pasvorm.

Voor wie werkkleding comfortabel en functioneel moet zijn, maar tegelijk ook een statement mag zijn, is er Trendline. Een dynamische collectie voor mannen en vrouwen die van aanpakken weten en dat in hun coole werkkleding ook uitstralen.

Een perfecte pasvorm, een hoogwaardige afwerking en handige details zijn essentiële voordelen voor professionals die kwaliteit eisen.

MEWA Trendline wordt aangeboden in stijlvolle tweekleurencombinaties, zoals onder meer junglegroen/zwart, chilirood/zwart en wit/steengrijs. Zakken en andere praktische details zoals hamerlussen, reflecterende inzetstukken en knie-uitsparingen in corduroy zijn afgezet in één van beide kleuren. Op die manier zijn ze niet alleen functioneel, maar springen ze ook in het oog.

De collectie bestaat uit broeken, bretelbroeken en shorts, mouwloze vesten en hemden met lange mouwen, jassen, een fleecevest en een softshelljas. Helemaal in lijn met de bedrijfslook en op maat van individuele voorkeuren.

Zwaar fysiek werk in de bouw? Gekleed in MEWA Trendline kunnen handwerkers elke klus aan. En dankzij de full-service van MEWA textielmanagement worden alle kledingstukken opgehaald wanneer ze vuil zijn, gewassen, hersteld wanneer nodig en schoon weer teruggebracht. Zo komt ook de drager van MEWA Trendline altijd professioneel voor de dag.

Ontdek hier hoe

MEWA bijdraagt aan een goed gevoel op het werk.