Met weerbestendige jassen van MEWA optimaal beschermd de herfst in

Helemaal afgestemd op herfst en winter biedt MEWA outdoorjassen aan die beschermen tegen weer en wind. Softshell-, fleece- en winterjassen: een assortiment om te huren.

Het weer in de herfst is wisselvallig. Van de ‘gouden’ oktober met zijn zachte dagen tot de grauwe november met zijn storm en regen … alle weerbeelden kunnen de revue passeren. Dan is het zaak de juiste kleding te vinden: een professionele uitrusting die beschermt tegen kou en nat en die zorgt voor behoud van een gezonde lichaamstemperatuur.

Als antwoord op de variabele vereisten heeft MEWA zijn Dynamic werkkleding uitgebreid met weersbestendige outdoorartikelen. Drie jassen vervolledigen de collectie. Op zeer koude dagen zorgt de winterjas voor een aangenaam warm gevoel. De jas is winddicht, regenbestendig en regelt de circulatie van lucht en vocht. Is het droog? Dan is het fleecevest de juiste keuze: zacht, warm en een lichtgewicht. Bijzonder veelzijdig is de softshelljas. Deze beschermt tegen kou en neerslag, is echter erg licht en biedt optimaal draagcomfort. De softshelljas is er ook als passend model voor dames.

De outdoorjassen zijn geschikt voor medewerkers die vaak van binnen naar buiten, en omgekeerd, moeten, zoals koeriers en servicechauffeurs. Maar ook andere beroepen in industrie en bouw die ook buiten werken, hebben ademende kleding nodig met lucht- en vochtregulering. Om een uniforme bedrijfslook te ondersteunen, biedt MEWA ook bij zijn andere collecties - zoals Trendline of CombiStar - warme jassen aan. Andere artikelen die beschermen tegen de kou, bijvoorbeeld thermisch ondergoed, kunnen uit de catalogus besteld worden.

De outdoorkleding wordt aangeboden in het makkelijke huursysteem. Dat bestaat uit advies, uitrusting van het bedrijfsteam, ophalen en wassen van de kleding en het op vastgelegde tijdstippen weer aanleveren.

Meer informatie over de gepaste MEWA-kleding?

www.mewa-service.nl/is-stijlvol