Van lasschort tot zijden sjaal: Nieuwe catalogus "World Wide Work by MEWA"

In de nieuwe catalogus voor werkveiligheid "World Wide Work by MEWA" krijgen vrouwen wat ze verdienen. Net als de mannen. En dat verdeeld over 360 bladzijden vol aantrekkelijke, functionele werkveiligheidsartikelen en meer ...

Kort voor de herfst verschijnt, ieder jaar opnieuw, de nieuwste uitgave van de merkencatalogus voor werkveiligheid “World Wide Work by MEWA”. Het motto, ‘vrouwen in de beroepswereld’, is niet toevallig gekozen. “Het aantal vrouwen op zoek naar modieuze werkkleding en functionele toebehoren, is duidelijk gestegen,” aldus Margharet Feldgiebel, bedrijfsleider voor arbeidsveiligheid bij MEWA. “Met deze ontwikkeling houden we in deze catalogus rekening.” Het aanbod voor de vrouwelijke doelgroep werd dan ook verder uitgebreid. Zo zijn er onder meer nieuwe softshell-broeken in damessnit, nog meer mooi getailleerde jassen en een ruimere keuze veiligheidsschoenmodellen voor dames. Het volledige assortiment omvat zo’n 5.000 artikelen, van werkveiligheidsartikelen tot outdoorkleding, maar ook business wear.
Uniek in de catalogus “World Wide Work by MEWA” is de verscheidenheid aan bekende Europese merken:

• Met o.a. Ansell, Elten, Helly Hansen van Hakro, Honeywell, Korsar tot Puma; alle grote
    namen uit de sector werden samengebracht.
  • Nieuw in het aanbod is de Franse producent Jallatte.
  • Opgenomen zijn ook vele nieuwe innovatieve technologieën, bv. werkschoenen met verende demping uit de sportwereld of veiligheidshandschoenen voor praktisch elke
    vereiste, van bescherming tegen snijden tot elektrostatische ontlading.

Werkveiligheid in een zorgeloos all-in pakket

Het aanbod van “World Wide Work by MEWA” verschilt ook van andere bestelcatalogi door de vakkennis die MEWA, jarenlang ervaren expert in beroepskleding, biedt. Bovendien kan het bedrijf vanuit alle Europese vestigingen overal dezelfde hoge kwaliteit en leveringscapaciteiten garanderen, zowel bijvoorbeeld in Spanje, België als in Hongarije. Welk product is geschikt voor welke toepassing? Hoe komt een onderneming op alle vlakken als één geheel naar buiten? De klantenadviseurs bij MEWA kennen het antwoord omdat ze ook de behoeften kennen.

Klanten die al een beroep doen op de dienstverlening van MEWA, vinden in het aanbod van “World Wide Work by MEWA” aanvullingen in passende kleuren op hun werk- en veiligheidskleding in full-service. Ook individueel bedrukken of bestikken van kledingstukken met bedrijfsnaam of –logo is mogelijk. Zo kunnen verschillende teams van een firma compleet en in passende kleuren worden uitgerust: werkkleding in de productie, veiligheidsuitrusting voor gevaarlijke taken, businesskleding voor management, inclusief alle benodigde elementen van veiligheidsbril tot foulard.

Een klant bevestigt: “Wij zijn van kop tot teen uitgerust door MEWA. Alle medewerkers dragen werk- en veiligheidskleding van MEWA. De rest bestellen we in de catalogus. Wat werkschoenen betreft zijn onze medewerkers erg kieskeurig – de mannen overigens meer dan de vrouwen. Ze dragen dan ook graag de allernieuwste modellen uit de WWW-catalogus.”

In Duitsland zijn alle artikels leverbaar in 24 uur, in de buurlanden is dat binnen 72 uur. Bestel de catalogus via de MEWA-website.

Alles over professioneel textielmanagement bij MEWA

Bestel hier de catalogus

Uw contactpersoon