MEWA promoot systeem voor poetsdoeken op Autoprof & Schadeherstel 2015

Van 13 tot en met 15 oktober is MEWA Textiel-Service B.V. (Amersfoort) exposant op Autoprof & Schadeherstel 2015 en promoot er haar systeem voor poetsdoeken. Bezoekers van de beurs kunnen er kennis maken met MEWATEX®, MEWATEX® Plus, MEWATEX® Ultra en MEWA PROTEX®. De poetsdoeken zijn de kernactiviteit van de textieldienstverlener: professioneel textielmanagement.

Poetsdoeken op maat van de sector

Blinkende auto-onderdelen, sissend persluchtgereedschap en alle materiaal voor de autowerkplaats. Daar draait het om op dit platform voor de professionals van de automobielbranche. De vakbeurs brengt de nieuwste producten en laatste ontwikkelingen voor de sector. Ook de poetsdoeken van MEWA hebben hun nut al meermaals bewezen in de auto-industrie, en meer bepaald in:

• autowerkplaatsen,
  • schadeherstelbedrijven,
  • carrosseriebedrijven,
  • autodealers.

De herbruikbare poetsdoeken, die worden aangeboden in een duurzaam full-servicesysteem van ophalen, wassen, controleren op kwaliteit en weer aanleveren, verwijderen zelfs het meest hardnekkige vuil (oliën, smeermiddelen, …).

Welkom!

Wilt u graag weten wat MEWA Textil-Management voor uw onderneming kan betekenen? Bezoek onze stand op Autoprof & Schadeherstel. Afspraak op 13, 14 en 15 oktober 2015 in de Evenementenhal van Hardenberg voor een eigenhandige test van onze milieuvriendelijke poetsdoeken.

Alles over professioneel textielmanagement bij MEWA

Uw contactpersoon