sb10069719aq-001.jpg

Actuele persberichten

Persruimte

• Arbeitskleidung

Kies voor comfortabel full-service textielbeheer

Slimme ondernemers en gedreven werknemers gaan voluit voor de succesvolle uitvoering van hun eigen, dagdagelijkse taken. Met de juiste textieldienstverlener onder de arm kunnen ze zich daar ook volledig op toeleggen. MEWA zorgt voor een comfortabel en full-servicesysteem voor werkkleding, poetsdoeken, onderdelenreinigers, schoonloop- en olieopvangmatten, autobeschermhoezen en producten voor sanitaire hygiëne. U kunt uw volledige textielmanagement dus uitbesteden én meteen ook tijd en geld besparen. Ophalen, wassen, brengen en vervangen: MEWA regelt alles tot in de puntjes!

• _Z__8098.tif

MEWA wordt 111 jaar oud

Een stijgende omzet, een groeiend aantal klanten, expansie in Europa, digitalisering van het aanbod, nieuw imagoconcept: textieldienstverlener MEWA heeft heel wat redenen om zijn 111-jarig bestaan te vieren.

• Cover_Hui_NL_300.jpg

De nieuwe MEWA-merkencatalogus

In de nieuwe MEWA-merkencatalogus vindt u meer dan 10 000 artikelen voor werkveiligheid, verdeeld over zo'n 300 pagina's. We selecteerden topmerken en nieuwe producten die kwaliteit en gebruiksgemak garanderen, voor een optimale bescherming.

• Arbeitskleidung

Het MEWA-systeem voor herbruikbare poetsdoeken voor fabrieken en werkplaatsen

Textielsharing is een vorm van actieve milieubescherming. MEWA-textielmanagement kiest voor herbruikbaarheid. Daarmee maakt u uw fabriek of werkplaats heel eenvoudig milieuvriendelijk. Dat zorgt niet alleen voor een fijn gevoel, maar maakt uw bedrijf ook aantrekkelijker voor zowel werknemers als klanten. Daarnaast biedt het MEWA-systeem voor poetsdoeken ook andere voordelen: een exacte budgettering, bijkomende veiligheid en uiteraard snel en grondig gereinigde machines, gereedschappen en vloeren.

Uw contactpersoon