sb10069719aq-001.jpg

Actuele persberichten

Persruimte

• Putztücher

Er zit een doordacht systeem achter alle bedrijfstextiel van MEWA

Laat ons maar meteen met de deur in huis vallen. Want als er iets is waar ondernemers nooit te veel van hebben, is het … tijd. Logisch dus dat ze deze nuttig willen besteden, door te focussen op de kern van hun bedrijfsactiviteiten. Daar hoort het management en de zorg voor bedrijfstextiel niet echt bij. Maar wat dan met de juiste werk- en veiligheidskleding voor het team van medewerkers? Belangrijk, zonder twijfel! Daar is MEWA zich terdege van bewust. En dus ontwikkelde de textieldienstverlener een full-servicesysteem. Niet alleen voor werkkleding, maar voor alle bedrijfstextiel. Het centrale idee? Huren in plaats van kopen!

• Schmutzfangmatten - Fußmatten

Schoonloopmatten van MEWA: een robuuste hulp, ook in de herfst

Schoonloopmatten houden bedrijven schoon, maar uiteraard moeten ze ook zelf regelmatig gewassen worden. Met de full-service van MEWA is die kopzorg alvast van de baan: de vuile schoonloopmatten worden opgehaald, gewassen en schoon teruggebracht.

• Arbeitskleidung

Hoe de juiste kleding voor handwerkers vinden

In alle branches van de bouw moeten handwerkers er volop tegenaan. Ze moeten zich bukken, knielen, zich strekken en boven het hoofd werken. Dan is werkkleding nodig die al die bewegingen volgt. Maar hoe vind je de gepaste outfit? De tips van de productontwikkeling bij MEWA kunnen daarbij zeker helpen.

• Arbeitsschutzartikel

De nieuwe merkencatalogus voor werkveiligheid van MEWA is er

De nieuwe MEWA merkencatalogus voor werkveiligheid 2018/2019 is verkrijgbaar vanaf 1 september. In de catalogus vinden professionals en inkopers alles wat nodig is voor werkveiligheid in bedrijf en werkplaats – van veiligheidsuitrusting over functionele kleding tot huidbeschermingsproducten.

Uw contactpersoon

Telefoon: +32 3 7779717