sb10069719aq-001.jpg

Persruimte

• _Z__8098.tif

MEWA wordt 111 jaar oud

Een stijgende omzet, een groeiend aantal klanten, expansie in Europa, digitalisering van het aanbod, nieuw imagoconcept: textieldienstverlener MEWA heeft heel wat redenen om zijn 111-jarig bestaan te vieren.

• Cover_Hui_NL_300.jpg

De nieuwe MEWA-merkencatalogus

In de nieuwe MEWA-merkencatalogus vindt u meer dan 10 000 artikelen voor werkveiligheid, verdeeld over zo'n 300 pagina's. We selecteerden topmerken en nieuwe producten die kwaliteit en gebruiksgemak garanderen, voor een optimale bescherming.

• Arbeitskleidung

Het MEWA-systeem voor herbruikbare poetsdoeken voor fabrieken en werkplaatsen

Textielsharing is een vorm van actieve milieubescherming. MEWA-textielmanagement kiest voor herbruikbaarheid. Daarmee maakt u uw fabriek of werkplaats heel eenvoudig milieuvriendelijk. Dat zorgt niet alleen voor een fijn gevoel, maar maakt uw bedrijf ook aantrekkelijker voor zowel werknemers als klanten. Daarnaast biedt het MEWA-systeem voor poetsdoeken ook andere voordelen: een exacte budgettering, bijkomende veiligheid en uiteraard snel en grondig gereinigde machines, gereedschappen en vloeren.

• Putztuchsystem

MEWA steekt het Kanaal over

MEWA werkt verder aan zijn marktleiderschap in Europa: de leverancier van textieldiensten biedt zijn poetsdoekservice nu ook in Engeland aan. Nieuw is ook de verkoopstrategie voor de Engelse markt: voor het eerst kunnen poetsdoeken in een webshop besteld worden.

Uw contactpersoon