sb10069719aq-001.jpg

Actuele persberichten

Persruimte

• Teilereiniger

Voor flexibel gebruik: onderdelenreiniger op wielen

Een mobiele kwastwastafel is handig: gebruikers kunnen ze altijd naar de plek rollen waar ze nodig is. Gewoon de stekker in het stopcontact en aan het werk.

MEWA biedt twee verschillende modellen op wielen te huur aan.

• Arbeitskleidung

Werkkleding in full-service voor vrouwen op de werf

Steeds meer vrouwen oefenen een vak uit dat lang als typisch mannelijk werd beschouwd. Ze hebben dan ook dezelfde functionele werkkleding nodig als hun mannelijke collega’s, alleen in andere maten en met een passende snit. MEWA, aanbieder van werkkleding in een full-service huursysteem, reageert op deze marktbehoefte met de lancering van een nieuwe functionele collectie MEWA Dynamic voor dames.

• Arbeitskleidung

Dynamic: werkkleding van MEWA voor bouw en industrie

MEWA presenteert haar zelf ontwikkelde werkkleding voor medewerkers in bouw en industrie. MEWA Dynamic biedt extreme bewegingsvrijheid, kan tegen een stootje en heeft een moderne stoere uitstraling.

• Schmutzfangmatten

Robuuste borstelmatten tegen modder en vuil

De winter brengt regen, modder en sneeuw. Om te voorkomen dat al deze vuiligheid wordt verspreid over het hele bedrijf, biedt MEWA robuuste borstelmatten – ideaal om in deze natte periode je voeten te vegen.

Uw contactpersoon

Telefoon: +32 3 7779717