BINCHE__Z_1013_4_5 + 1017_8_9_fused_Panorama1.tif

Tot 100 procent duurzaam

In het huidige klassement "Duitslands beste duurzaamheid" pronkt MEWA op de eerste plaats

Tot 100 procent duurzaam

Ondernemingen die duurzaam tewerk gaan, doen dat volgens de zin van de natuur ... en volgens de zin van hun klanten. Enquêtes tonen dit volgens het tijdschrift Focus aan: de bereidheid om een product te kopen, hangt voor 60 procent af van de perceptie van het bedrijf - en slechts 40 procent van het product zelf of van de prijs.

Om te weten te komen welke bedrijven en merken als duurzaam worden ervaren, heeft het tijdschrift voor zijn huidige "Deutschland Test" samen met het Instituut voor Management en Economisch Onderzoek de consumentenbeoordelingen van meer dan 24 000 bedrijven geëvalueerd. Als winnaar van de sector in de categorie "textielverhuur" kreeg MEWA hier de maximumscore. Daarmee zijn wij voor Focus een van de ondernemingen die de benchmark voor alle andere onderzochte ondernemingen bepalen.

We zijn natuurlijk erg blij met deze onderscheiding en met het feit dat ons engagement op het vlak van duurzaamheid naar waarde geschat wordt. Dit sterkt ons in onze overtuiging dat we de juiste koers varen: in de toekomst gaan we daar nog intensiever op inzetten.