99dc0497-473c-4a4a-97fd-5af5cc3e27e9.jpg

MEWA sleept één van de belangrijkste Duitse merkonderscheidingen in de wacht

German Brand Award 2021

Met onze nieuwste werkgeversvideo overtuigden we de jury en sleepten we de German Brand Award 2021 in de wacht! Een mooie onderscheiding en één van de belangrijkste prijzen voor succesvol merkmanagement in Duitsland.

In onze fraaie reportage staan - uiteraard - onze medewerksters en medewerkers in de spotlights. Tv-presentator Ralf Herrmann vergezelde hen tijdens hun werkdag in het bedrijf of op hun klantenronde. Wie het filmpje bekijkt, krijgt dus een heel persoonlijke inkijk in de wereld van MEWA. Dat wekt interesse op, schept vertrouwen en toont ons van onze sterkste kant: vanuit het perspectief van onze medewerksters en medewerkers.

De German Brand Award 2021 is een wedstrijd van het German Brand Institute. Dit jaar werden in totaal 1.134 inzendingen uit 17 landen ingediend. Een deskundigenpanel rond merkmanagement en -wetenschap onderzocht ze stuk voor stuk en beoordeelde ze aan de hand van verschillende factoren. En de jury heeft beslist: MEWA behoort met zijn werkgeversvideo tot het kruim van de categorie ‘Employer Branding Activities and Campaigns’. Daar zijn we heel erg blij om!