BINCHE__Z__1086_7_8_fused.tif

Onderscheiding

Wij ondernemen verantwoord!

Welke bedrijfsleiding handelt verantwoord ten opzichte van het milieu, de samenleving, medewerkers en klanten?  Meer dan 250.000 bedrijfsleiders werden door de Duitse nieuwszender WELT en het onderzoeksinstituut ServiceValue ondervraagd. 2.576 bedrijven uit 230 sectoren werden op de rooster gelegd. Hanteert het bedrijf ethische principes? Zijn de inspanningen oprecht en doeltreffend? Er werd een score toegekend volgens vijf niveaus: van “Volledig van toepassing” (1) tot “Niet van toepassing” (5). Om de eindscore te halen, dienden er minstens 75 beoordelingen te zijn.
Resultaat: MEWA werd door de managers beschouwd als een bedrijf met “zeer hoge verantwoording” (score van 2,52). In de sector “Hygiëneservice” werd slechts één bedrijf hoger gerangschikt.

Wij zijn bijzonder blij met deze erkenning. Ze bevestigt onze principes en waarden, die we niet alleen formuleren maar ook elke dag toepassen:

Verantwoord ten opzichte van het milieu
Verantwoord ten opzichte van onze medewerkers
Sociaal verantwoord
Economisch verantwoord