_Z__2334.tif

Enquête: zou u uw werkgever aanbevelen bij anderen?

MEWA behoort tot de 500 beste werkgevers

Enquête: zou u uw werkgever aanbevelen bij anderen?

In zijn coverstory "Hoe werk gelukkig maakt" stelt het weekblad Stern de resultaten voor van een grootschalig onderzoek van het marktonderzoeksinstituut Statista - volgens Stern gaat het om de grootste enquête ooit op dit gebied. 45.000 werknemers uit 2.400 bedrijven met minstens 500 werknemers namen deel. Het eigen bedrijf en andere bedrijven uit de sector werden beoordeeld. De vragenlijst omvatte 50 punten, maar de vraag of ze hun bedrijf zouden aanbevelen bij anderen was doorslaggevend. In totaal werden 1,34 miljoen beoordelingen ingediend. Per werkgever dienden minstens 100 beoordelingen ingediend te zijn om in het eindresultaat te worden opgenomen.

Het resultaat: MEWA behoort tot de 500 beste werkgevers van Duitsland en kan zich tegelijk in twee rubrieken plaatsen. In de categorie "duurzame consumptiegoederen" staan we op de 21e plaats, in de sector "Kleding, schoenen en sportartikelen" werden we op plaats 12 verkozen. In de totale ranglijst staan we op plaats 251 (op 500).

Wij zijn bijzonder blij met die onderscheiding, vooral omdat het oordeel van onze werknemers voor ons als werkgever de belangrijkste en meest geloofwaardige feedback is.

Lees ook:
Ervaringen van onze medewerkers