_MG_0508.tif

Studie onderzoekt "eerlijkheid op het werk"

Maximumscore voor MEWA!

Studie onderzoekt "eerlijkheid op het werk"

De studie in opdracht van het economische tijdschrift Focus onderzocht de 20.000 bedrijven met de meeste werknemers in Duitsland. Er werd rekening gehouden met verschillende aspecten van de bedrijfscultuur: gelijk loon voor gelijk werk, bijdragen aan goede doelen, sponsoring voor sport of cultuur, diversiteitsbeheer. Een enquête en internetbronnen vormden de basis voor de beoordeling. MEWA behaalde de hoogst mogelijke score van 100 punten!

Daarom kregen we als de besten van onze branche het label "grootste eerlijkheid op het werk". De clou: we zijn het enige bedrijf in onze branche dat op de lijst van vermeldingen voorkomt. Daarvoor was een minimale score van 60 punten nodig.

Waarom is deze onderscheiding belangrijk? Steeds meer mensen verwachten van hun werkgever niet enkel zekerheid en een goed loon, maar ook een aangenaam werkklimaat, een eerlijke behandeling en een verantwoordelijke bedrijfscultuur. De studie bevestigt voor ons dat we onze waarden wel degelijk in de praktijk omzetten en ernaar handelen. Mensen staan bij ons centraal.
Meer over de studie: www.deutschlandtest.de/fairnessimjob/