Arbeitsschutzartikel

Van kop tot teen professioneel uitgerust

De nieuwe merkencatalogus voor werkveiligheid van MEWA is er

Arbeidsveiligheid begint al bij de keuze van de juiste PBM’s. In de nieuwe merkencatalogus van MEWA is het dan ook makkelijk kiezen en bestellen. Een ruim assortiment van meer dan 1.300 artikelen staat netjes gerangschikt in vijf categorieën: Veiligheidsschoenen, Werkhandschoenen, Kleding, Huidbescherming en hygiëne, Adem-, oog-, gehoor- en hoofdbescherming. Zo vind je snel de artikels die je zoekt voor jouw branche en activiteit.

De juiste veiligheidsschoenen bijvoorbeeld staan gegroepeerd volgens merk, veiligheidsklasse en prijs. Let in dit assortiment trouwens op de innovatieve dempingstechnologie van Elten: dankzij de WellMaxx revolutionaire zoolkern ervaren dragers een uniek loopgevoel!

Het is maar één van de talloze producten die je kan ontdekken in de dikke merkencatalogus. Voor klanten is dit ruime aanbod dan ook de perfecte aanvulling op de full-service van MEWA voor werkkleding en bedrijfstextiel.